Перегляд по темі "маркетингові комунікації"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Колісніченко, Інна Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета роботи - аналіз сучасних підходів до с, їхніх інструментів та стратегій, а також стратегії, що розробляються для досягнення ефективних комунікаційних звернень. У курсовій роботі будуть використані такі методи дослідження, ...
  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; ...