Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing by Subject "маркетингові дослідження"

Browsing by Subject "маркетингові дослідження"

Sort by: Order: Results:

  • Драч, Марина Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право., 2017)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті мультиатрибутивної моделі, як одного з інструментів маркетингових досліджень, виявлено відношення споживачів до торгових марок за різними атрибутами у за допомогою статистичних ...
  • Великодна, Марія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є вивчення та аналіз методів проведення маркетингових досліджень у сфері брендингу з метою формування та реалізації брендингових стратегій. Робота спрямована на вивчення основних аспектів ...
  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; ...