Перегляд по темі "headline"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Глобець, Анастасія Костянтинівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета роботи – виявити спільне та відмінне у вживанні дієслівних форм у заголовках спортивних статей у британській та українській пресі. Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань: - аналіз літератури і ...
  • Мащенко, Анна-Марія Андріївна (Сучасна філологія: теорія та практика, 2019)
    Мета статті полягає у визначенні структурно-семантичних особливостей рекламних текстів як одного з жанрів засобів масової інформації. Її завданнямиє виявлення закономірностей синтаксичного та стилістичного оформлення, а ...
  • Мащенко, Анна-Марія Андріївна (Закарпатські філологічні студії, 2019)
    У статті розглядається проблема функціонально-стильової приналежності текстів реклами, яку одні мовознавці вважають різновидністю публіцистичного стилю, а інші – самостійним функціональним стилем. Аналіз особливостей ...