dc.contributor.author |
Іванійчук, Ольга Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T17:16:12Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T17:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Іванійчук О. О. Тактики переконання у емоційному зверненні сучасної англомовної соціальної рекламиі= Persuasive techniques in the emotional appeal of modern English social advertising: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / О. О. Іванійчук; наук. кер. Пініч І. П.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 99 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1000 |
|
dc.description.abstract |
The purposeof the study is to investigate the patterns of persuasive influence of advertising texts.This purposedetermines the need to address the following research objectives:1)to describe advertising as aspecifickind of discourse;2)to outline and characterize the significant features of Modern English social advertising discourse;
63)to consider the pragmatic effect of advertising on the recipient;4)to identify the main persuasive strategies of advertising.5)to determine the lingual means of persuasive advertising |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.title |
Тактики переконання у емоційному зверненні сучасної англомовної соціальної реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Persuasive techniques in the emotional appeal of modern English social advertising |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |