Repository of
Kyiv National Linguistic University

Тактики переконання у емоційному зверненні сучасної англомовної соціальної реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Іванійчук, Ольга Олегівна
dc.date.accessioned 2020-12-02T17:16:12Z
dc.date.available 2020-12-02T17:16:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Іванійчук О. О. Тактики переконання у емоційному зверненні сучасної англомовної соціальної рекламиі= Persuasive techniques in the emotional appeal of modern English social advertising: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / О. О. Іванійчук; наук. кер. Пініч І. П.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1000
dc.description.abstract The purposeof the study is to investigate the patterns of persuasive influence of advertising texts.This purposedetermines the need to address the following research objectives:1)to describe advertising as aspecifickind of discourse;2)to outline and characterize the significant features of Modern English social advertising discourse; 63)to consider the pragmatic effect of advertising on the recipient;4)to identify the main persuasive strategies of advertising.5)to determine the lingual means of persuasive advertising en_US
dc.language.iso en en_US
dc.title Тактики переконання у емоційному зверненні сучасної англомовної соціальної реклами en_US
dc.title.alternative Persuasive techniques in the emotional appeal of modern English social advertising en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account