Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвопрагматичні особливості французького рекламного дискурсу

Show simple item record

dc.contributor.author Василенко, Анна Леонідівна
dc.date.accessioned 2020-12-03T15:47:46Z
dc.date.available 2020-12-03T15:47:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Василенко А. Л. Лінгвопрагматичні особливості французького рекламного дискурсу= Particularités linguistiques et pragmatiques du discours publicitaire français: кваліфікаційна робота магістра / А. Л. Василенко; наук. кер. Каратєєва Г.М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 160 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1059
dc.description.abstract Темою магістерської роботи є« Лінгвопрагматичні особливості французького рекламного дискурсу ». Безсумнівно, реклама пройшла довгий шлях розвитку для того, щоб стати невід’ємною складовою сучасного життя. Реклама має безліч функцій та цілей, однак, аналізуючи усі її складові, споглядаючи на оригінальні зображення і яскраву гамму кольорів та знайомлячись з креативними рекламними анонсами, можна з упевненістю сказати, що рекламаєвидомсучасного мистецтва.У нашому дослідженні було встановлено, що у французькому рекламному дискурсі використовується безліч технік маніпулятивного впливу на споживача. Автори рекламних повідомлень впливають на людську свідомість за допомогою: стилістичних засобів; кольорів, що несуть у собі певне значення; креативних зображень та логотипів, що мають прихований зміст; концептуальних чинників,що моделюють картину світу адресата.Лінгвопрагматичний та когнітивний аналіз французького рекламного дискурсу показав, що найбільш уживаними стилістичними фігурами в рекламних текстах є: метафора, персоніфікація, гіпербола та порівняння. Проте, варто відмітити, що у французькій рекламі використовуюється більшість існуючих стилістичних фігурдля підвищення маніпулятивного впливу на споживачів. Також, було досліджено психологічне значення кольорів, типи рекламних повідомлень та виокремлено ті зних, що є найпопулярнішими у французькій рекламі. На фінальному етапі дослідження було проаналізовано базові концепти французького рекламного дискурсу, такі як: КРАСА, НЕБЕЗПЕКА, ЗДОРОВ’Я, СІМ’Я, ЗАДОВОЛЕННЯ, ПОТУЖНІСТЬта УСПІХ. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject стилістичні засоби en_US
dc.subject концептосфера en_US
dc.subject прагматична настанова en_US
dc.subject слоган en_US
dc.subject маніпулятивні техніки en_US
dc.subject психологія кольору en_US
dc.subject концепт en_US
dc.subject типологія реклами en_US
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.subject функції реклами en_US
dc.subject логотип en_US
dc.subject анонси en_US
dc.subject банери en_US
dc.title Лінгвопрагматичні особливості французького рекламного дискурсу en_US
dc.title.alternative Particularités linguistiques et pragmatiques du discours publicitaire français en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account