Repository of
Kyiv National Linguistic University

Місце і роль запозичень у рекламному дискурсі (лінгвопрагматичий аспект)

Show simple item record

dc.contributor.author Смірнова, Анна Владиславівна
dc.date.accessioned 2020-12-04T10:52:51Z
dc.date.available 2020-12-04T10:52:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Смірнова А. В. Місце і роль запозичень у рекламному дискурсі (лінгвопрагматичий аспект)= El lugar y el papel de los préstamos en el discurso publicitario (aspecto linguopragmático): кваліфікаційна робота магістра / А. В. Смірнова; наук. кер. Наваренко І. А.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 82 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1071
dc.description.abstract У цій роботі описуються різні класифікації запозичень в іспанській мові та згідно з якими критеріями ці класифікації утворилися. Словник кожної мови представляє собою живу систему, що постійно змінюється і поповнюється. Поповнення словникового складу будь-якоїмови відбувається, як правило, за рахунок іншомовних запозичень. Запозичення слів –природний і необхідний процес мовного розвитку. Запозичення –це результат контактів і тісних взаємин різних держав та народів, вономоже викликати зміну значення слова і не обов'язково призводить до витіснення його первісного значення. Дана робота також описує найбільш вживані категорії запозичень в іспанській мові та описує кожен із них.Реклама чудово відображає слова, які іспанська запозичила з інших мов та за допомоги глобальної популяризації активно поширює їх вживання.Також у роботі представлені та описані проблеми іспанського рекламного дискусу. Вказується, що реклама є перспективним сегментом у всіх куточках земної кулі. Саме за допомогою популяризації вдається просувати товар вгору за рейтингом продажів адже найголовніше –це правильна подача, яку можна досягти за допомогою різних лінгвістичних прийомів, в тому числі завдяки іншомовним запозиченням. en_US
dc.language.iso es en_US
dc.subject класифікація запозичень en_US
dc.subject запозичення в іспанській мові en_US
dc.subject англіцизми en_US
dc.subject арабізми en_US
dc.subject італізми en_US
dc.subject латинізми en_US
dc.subject дискус en_US
dc.subject реклама en_US
dc.title Місце і роль запозичень у рекламному дискурсі (лінгвопрагматичий аспект) en_US
dc.title.alternative El lugar y el papel de los préstamos en el discurso publicitario (aspecto linguopragmático) en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account