Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Вербалізація концепту ЖІНКА у французькій пресі: лексико-стилістичний і лінгвокультурологічний аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Наталія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2020-12-04T11:19:08Z
dc.date.available 2020-12-04T11:19:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ткач Н. Г. Вербалізація концепту ЖІНКА у французькій пресі: лексико-стилістичний і лінгвокультурологічний аспекти= Verbalisation du concept de FEMME dans les médias français: aspects lexical et stylistique, linguistique et culturel: кваліфікаційна робота магістра / Н. Г. Ткач; наук. кер. Кагановська О. М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1074
dc.description.abstract Дослідження присвячене вивченню засобів лінгвістичної вербалізації концептуЖІНКА, яківикористовувались у французьких ЗМІ у ХХ та на початку ХХІ століття. Вибір цих періодів для аналізу зумовлений особливими соціальними змінами, які відбувалисяв ці періоди. Перше десятиліття ХХ століття характеризується активним розвитком жіночих рухів у боротьбі за право на голосв політиціта рівність на робочих місцях. Сучаснийперіод можна розглядати як завершальний етап, коли соціальні зміни стають якомога глибшими і відображаються в мові. Порівняльний аналіз журнальних статей кінця ХХ –початкуХХІ століть виявив суттєві трансформації в мовному відображенні поняття ЖІНКА.Дослідження присвячене вивченню розвитку засобів лінгвістичної репрезентації та моделюванню поняття ЖІНКАу французьких журналах Elle, Cosmopolitan та Marie-Claire у період з 1990 по 2013 рік.Метою дослідження є визначити основні лексичні та семантичні засоби вербалізації концепції ЖІНКА як соціальної та культурної моделі у французьких ЗМІ наприкінці ХХ –напочатку ХХІ століття, щоб визначити їх цінністьта їх динамікурозвитку.Роботамістить аналіз мовних одиниць, що представляють поняття жінки у французьких журналах Elle, Cosmopolitan, Marie-Claire та їх результати.Ми спостерігаємо тенденцію до того, що жінки все більше репрезентованів пресіФранції та в усьому світі, прагнучи відзначити досягнення різноманітних жінок на передовій. Пресане претендує на феміністичність і віддає перевагу легкій інтризі перед художніми статтями. Однак багато останніх статей демонструють бажання змін, певне усвідомлення ролі, яку вони можуть зіграти. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.subject концепт en_US
dc.subject образ en_US
dc.subject жінка en_US
dc.subject медіа en_US
dc.subject преса en_US
dc.subject репрезентація en_US
dc.subject вербалізація en_US
dc.subject гендер en_US
dc.subject стать en_US
dc.title Вербалізація концепту ЖІНКА у французькій пресі: лексико-стилістичний і лінгвокультурологічний аспекти en_US
dc.title.alternative Verbalisation du concept de FEMME dans les médias français: aspects lexical et stylistique, linguistique et culturel en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу