Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ by Title

Browsing ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ by Title

Sort by: Order: Results:

  • Богачова, Ася Володимирівна (Университетская наука - 2013: в 3 т.: тез. докл. междунар. науч.-техн. конф., 2013)
    Масложировая отрасль Украины
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Гілея: науковий вісник, 2017)
    У статті проаналізовано господарсько–економічний розвиток життя німецьких поселенців в Україні. З’ясовано причини переселення німців на українські землі. Проаналізовано основні напрями діяльності та загальний рівень ...
  • Решетник, Надія Іванівна (Східна Європа : економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розкривається проблема необхідності розширення ринку «зелених» фінансів для активного просування на глобальному, макро- та мікрорівнях екологічно чистого бізнесу. Фінансування «зеленої» економіки є об’єктивною ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Товари і ринки, 2010)
    Розвиток торгівлі є важливою передумовою забезпечення сприятливого економічного та соціального клімату будь-якої держави. Важливим завданням сучасного торговельного бізнесу є задоволення потреб населення. Торгівля – це ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торгово-економічного інституту, 2014)
    У статті оглянуто та проаналізовано основні сучасні наукові підходи до визначення поняття «інформаційне забезпечення». Сформульовано сутнісні характеристики інформаційного забезпечення. Визначено особливості, які слід ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економіка та держава, 2017)
    У статті розглянуто сучасні тенденції фінансового забезпечення в Україні розбудови економіки та суспільного життя, заснованого на знаннях, реалізації інтелектуального, людського і природного потенціалу країни. Зокрема ...
  • Слаба, Оксана Володимирівна (Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko, 2023)
    Дослідження присвячено аналізу інтернаціональної лексики, розгляду сутності її поняття та визначенню їх місця серед запозиченої лексики. У дослідженні розглянуто різні класифікації інтернаціоналізмів, встановлені чинники ...
  • Зінченко, Віктор Анатолійович (2021)
    В культурологічному сприйнятті держави на світовій арені, важливе місце посідає наявність її національного туристичного продукту. В Україні, за рахунок самобутності історії та великої кількості історичних та культурних ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Одеський політехнічний університет, 2021)
    Економічна поведінка, як цілераціональна діяльність суб’єкта, що мешкає у певних умовах, залежить від багатьох факторів, зокрема потреб, інтересів, цінностей, морально-етичних норм, економічної свідомості, рівня економічного ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Сталий розвиток економіки, 2013)
    Запропоновано розглядати державний податковий менеджмент як науку, як процес, як особливий вид управлінської діяльності, а також з економічної та організаційної точок зору. Визначено об’єкт, предмет, суб’єктів та мету ...
  • Кучай, Оксана Василівна (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    формуванні світового валового продукту. Висвітлено сучасні тенденції розвитку світового ринку послуг і визначено місце міжнародного туризму як пріоритетної сфери економіки багатьох країн, що забезпечує левову частку сукупного ...
  • Гранський, Олександр Іванович (Видав. центр КНЛУ, 2019)
    У статті узагальнено охарактеризовано специфіку навчання англійської мови корейських студентів. Окреслено труднощі, що вникають у них під час опанування англійської мови. Дослідження має на меті пояснення механізмів появи ...
  • Зінченко, Віктор Анатолійович (Ad orbem per linguas. До світу через мови, 2020)
    Туризм в силу своїх соціально-економічних можливостей завжди був і залишається однією із найбільш ефективних форм інтегрування окремо взятої країни у світовий простір, культури однієї із народностей у світову цивілізацію. ...
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Видав. центр КНЛУ, 2023)
    У навчальному посібнику подано матеріали лекційного курсу, який висвітлює суть і роль туризмології, теоретичні основи та практичний інструментарій функціонування індустрії туризму з урахуванням національного та світового ...
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    Стаття присвячена розгляду головних викликів в світі, які постали перед процесом формування теорії туризму. Історична генеза засвідчує, що туристичні практики беруть свій початок в давні часи. Вони презентують себе як ...
  • Кучерява, Ганна Олександрівна (Вид. центр КНЛУ, 2023)
    Метою дослідження є аналіз теоретичних та практичних аспектів формування та функціонування туристичної дестинації як об’єкта управління в туризмі. Методологія. Для виконання поставлених у статті завдань використані наступні ...
  • Кучерява, Ганна (Часопис соціально-економічної географії, 2021)
    У статті розкрито сутність туристичного брендингу як сучасного інструменту управління туристичними дестинаціями. Встановлено, що в умовах посиленої конкуренції на світовому ринку туристичних послуг саме маркетингові засоби ...
  • Кучерява, Ганна (2022)
    Туризм відіграє важливу соціальну роль, що полягає у створенні робочих місць, підвищенні добробуту працівників туристичної сфери, відновленні працездатності та широкому залученні населення у систему відпочинку. Це стає ...
  • Кучерява, Ганна Олександрівна; Дербаль, Таїсія Іванівна (Varna, 2022)
    Туристичний імідж країни є одним з інструментів її популяризації за кордоном. Створення сталого позитивного іміджу для України, формування в іноземців уявлення про те, що Україна цікава та безпечна для подорожей, є одним ...
  • Зінченко, Віктор Анатолійович (2021)
    Протягом всього періоду існування туризму, як соціального явища, його методи організації надавали людству ефективну можливість сприйняття досягнень культури. Головним чинником при цьому являються екскурсії. За рахунок своєї ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account