Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Перегляд ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ по Автору "Безкоровайна, Лариса Вікторівна"

Перегляд ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ по Автору "Безкоровайна, Лариса Вікторівна"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    У виданні розглядаються основні поняття, сутність, цілі, завдання маркетингу, його теоретичні основи, функції та принципи, а також зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії й етапи маркетингових досліджень. ...
  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; ...