Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ by Title

Browsing ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ by Title

Sort by: Order: Results:

  • Комова, Олена Станіславівна (Вид. центр КНЛУ, 2021)
    У статті досліджуються проблеми музейної сфери в Україні, аналізується зміст музейних реформ, що відбулися в країнах – членах ЄС за останні 20 років, та пропонує основні напрями реформування музейної галузі на основі кращих ...
  • Кучай, Оксана Василівна (2023)
    У роботі представлено дослідження наслідків військової агресії росії для розвитку міжнародного туристичного бізнесу. Визначено тенденції та можливі сценарії розвитку міжнародного туризму в умовах війни в Україні. Узагальнено ...
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія., 2017)
  • Зінченко, Віктор Анатолійович (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    У статті аналізується один із ключових факторів туристичних послуг, яким є якість обслуговування. Дане питання має особливу актуалізацію у зв’язку з процесом спрямування туристичної індустрії до світових стандартів, що в ...
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Чорноморська минувщина, 2017)
    У статті висвітлюється пристосування німецької громади до умов життя й господарювання на українських землях 19-20 ст. Зазначається що, в цілому їм вдалося налагодити ефективну діяльність, яка створила значний вплив на ...
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Україна-Європа-Світ. Міжнародний збірник наукових праць.. Серія: : Історія, міжнародні відносини, 2015)
    Мета статті полягає в дослідженні діяльності видатних німців Києва в різні періоди історії України. Актуальність теми – у використанні досвіду минулого в умовах становлення сучасної Української держави.
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]., 2007)
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Вісник Університету «Україна», 2021)
    Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама – це процес передачі та надання інформації через ...
  • Гедін, Максим Сергійович (2021)
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний простір, 2018)
    В роботі, з метою розкриття економічної сутності фінансового забезпечення державних закладів вищої освіти, проведено аналіз взаємозв’язків цих закладів та інших суб’єктів ринку освітніх послуг. Виходячи з того, що заклад ...
  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2013)
    У статті на основі дослідження сучасних наукових поглядів на державний податковий менеджмен визначено його основні види та принципи.
  • Хоменко, Олександр (2020)
    Актуальність статті зумовлюється необхідністю розроблення теоретико-методологічного підґрунтя вітчизняної професійної лінгводидактики на основі міждисциплінарної інтеграції. Мета статті – представити й обґрунтувати основні ...
  • Насікан, Ніна Іванівна (Молодий вчений, 2015)
    У статті визначено необхідність організації цілеспрямованого формування іміджу організації. Узагальнені основні підходи до формування іміджу. Висвітлені переваги різних підходів і методик ство рення іміджу. Акцентовано ...
  • Зінченко, Віктор Анатолійович (Вид. центр КНЛУ, 2023)
    Метою дослідження є аналіз та систематизація існуючих дослідженнь з історії туризму та сформувати власний погляд на проблематику питання. Це представляє актуальність у зв’язку з розумінням, що розвиток туризму дзеркальним ...
  • Богачова, Ася Володимирівна (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2019)
    У статті розглянуто сутність інтелектуального продукту, його взаємозв’язок з науковими дослідженнями вищої школи, роль інтелектуального бізнесу в розвитку інноваційнонового напряму сучасної підприємницької діяльності. ...
  • Васильчук, Людмила Федорівна (Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики, 2018)
    У статті описано сучасні підходи до вивчення німецькомовних рекламних текстів.
  • Слаба, Оксана Володимирівна (2018)
    У статті здійснено комплексний аналіз упливу англоамериканізмів-термінів на семантичні, зокрема омонімічні, процеси в галузевій лексиці з економіки сучасної німецької мови. Аналізуючи, систематизуючи й узагальнюючи ...
  • Гедін, Максим Сергійович (Сучасні тенденції розвитку світового і вітчизняного туризму, 2017)
    Туризм займає надзвичайно важливе місце в розвитку сучасної України. Він є своєрідною візитною карткою нашої держави, що знайомить з особливостями і розвитком її національної культури, історією, традиціями та духовним ...
  • Кучай, Оксана Василівна (2021)
    Стаття присвячена актуальним питанням страхування в сучасному міжнародному туристичному бізнесі. Здійснено теоретичне узагальнення основних засад розвитку ринку страхування в туристичній сфері. Систематизовано вітчизняну ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account