Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ by Subject "маркетингові дослідження"

Browsing ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ by Subject "маркетингові дослідження"

Sort by: Order: Results:

  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право., 2017)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті мультиатрибутивної моделі, як одного з інструментів маркетингових досліджень, виявлено відношення споживачів до торгових марок за різними атрибутами у за допомогою статистичних ...
  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account