Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Перегляд ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ по темі "маркетингові дослідження"

Перегляд ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ по темі "маркетингові дослідження"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Богачова, Ася Володимирівна (Економіка. Фінанси. Право., 2017)
    Стаття присвячена визначенню змісту і суті мультиатрибутивної моделі, як одного з інструментів маркетингових досліджень, виявлено відношення споживачів до торгових марок за різними атрибутами у за допомогою статистичних ...
  • Безкоровайна, Лариса Вікторівна; Васильчук, Володимир Миколайович (Запорізький національний університет, 2017)
    Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; ...