Repository of
Kyiv National Linguistic University

Основні підходи до формування іміджу сучасної організації

Show simple item record

dc.contributor.author Насікан, Ніна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-06-01T10:31:58Z
dc.date.available 2021-06-01T10:31:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Насікан Н. І. Основні підходи до формування іміджу сучасної організації / Н. І. Насікан, О. Ю. Верещака // Науковий журнал «Молодий вчений», 2015. - № 11(26) - С. 73-76. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1905
dc.description.abstract У статті визначено необхідність організації цілеспрямованого формування іміджу організації. Узагальнені основні підходи до формування іміджу. Висвітлені переваги різних підходів і методик ство рення іміджу. Акцентовано увагу на обмеженнях запропонованих підходів. Наголошено на доцільності їх комбінування для підвищення результативності процесу формування іміджу сучасної організації en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Молодий вчений en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 11(26)
dc.subject імідж en_US
dc.subject майстер-план en_US
dc.subject позитивний імідж en_US
dc.subject фундамент іміджу en_US
dc.subject зовнішній імідж en_US
dc.subject внутрішній імідж en_US
dc.subject невідчутний імідж en_US
dc.subject візуальні засоби en_US
dc.subject фірмовий стиль en_US
dc.subject image master plan en_US
dc.subject positive image en_US
dc.subject the foundation's image en_US
dc.subject external image en_US
dc.subject internal image en_US
dc.subject impalpable image en_US
dc.subject visual tools en_US
dc.subject corporate identity en_US
dc.title Основні підходи до формування іміджу сучасної організації en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account