Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Особливості німецькомовних рекламних текстів та сучасні підходи до їх вивчення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильчук, Людмила Федорівна
dc.date.accessioned 2021-06-01T14:28:41Z
dc.date.available 2021-06-01T14:28:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Васильчук Л. Ф. Особливості німецькомовних рекламних текстів та сучасні підходи до їх вивчення / Л. Ф.Васильчук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2018. - Вип. 34. - С. 85-91. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1926
dc.description.abstract У статті описано сучасні підходи до вивчення німецькомовних рекламних текстів. en_US
dc.publisher Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 34
dc.subject реклама en_US
dc.subject медіа лінгвістика en_US
dc.subject німецькомовні рекламні тексти en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject media linguistics en_US
dc.subject German advertising texts en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject медиа лингвистика en_US
dc.subject немецкоязычные тексты en_US
dc.title Особливості німецькомовних рекламних текстів та сучасні підходи до їх вивчення en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу