dc.contributor.author |
Решетник, Надія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-02T07:22:40Z |
|
dc.date.available |
2021-06-02T07:22:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Решетник Н. І. Маркетингові інструменти просування фінансових послуг / Н. І. Решетник // Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: матер. VI Всеукраїнської науково-практичної конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (26 березня 2020 р., м. Київ). – К., 2020. – С. 74-76. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1931 |
|
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект: матер. VI Всеукраїнської науково-практичної конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (26 березня 2020 р., м. Київ) |
en_US |
dc.subject |
фінансовий продукт |
en_US |
dc.subject |
фінансовий ринок |
en_US |
dc.subject |
фінансово-технологічні (fintech) компанії |
en_US |
dc.subject |
фінансово- технологічні сервіси |
en_US |
dc.title |
Маркетингові інструменти просування фінансових |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |