Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження оцінки задоволеності споживачів за допомогою мультиатрибутивної моделі Фішбейна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богачова, Ася Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-06-03T08:57:07Z
dc.date.available 2021-06-03T08:57:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Богачова А. В. Маркетингові дослідження оцінки задоволеності споживачів за допомогою мультиатрибутивної моделі Фішбейна / А. В. Богачова // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 11/1. - С. 49-53. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1956
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню змісту і суті мультиатрибутивної моделі, як одного з інструментів маркетингових досліджень, виявлено відношення споживачів до торгових марок за різними атрибутами у за допомогою статистичних методів обробки інформації. Розглянуто можливість зміни ставлення для формування лояльності споживачів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Економіка. Фінанси. Право. en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 11/1
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject поведінка споживачів en_US
dc.subject мультиатрибутивна модель en_US
dc.subject рівень задоволеності en_US
dc.subject атрибути продукту en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject consumer behavior en_US
dc.subject multi-attributive model en_US
dc.subject satisfaction level en_US
dc.subject attributes and product properties en_US
dc.title Маркетингові дослідження оцінки задоволеності споживачів за допомогою мультиатрибутивної моделі Фішбейна en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу