Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Інноваційний маркетинг. Масова кастомізація: питання калькулювання якості продукції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богачова, Ася Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-06-04T07:09:25Z
dc.date.available 2021-06-04T07:09:25Z
dc.date.issued 2017-11
dc.identifier.citation Богачова А. В. Інноваційний маркетинг. Масова кастомізація: питання калькулювання якості продукції / А. В. Богачова, В. Л. Смагін // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору» 9 листопада 2017 р./ Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. – К.:НУБПУ, 2017. – С. 280-283. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1978
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору en_US
dc.subject іноваційний маркетинг en_US
dc.subject кастомізація en_US
dc.subject якість продукції en_US
dc.title Інноваційний маркетинг. Масова кастомізація: питання калькулювання якості продукції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу