Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бігич, Оксана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T06:39:30Z | |
dc.date.available | 2018-04-18T06:39:30Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Бігич, Оксана Борисівна. Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування іншомовної компетентності / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 11-15 | en_US |
dc.identifier.issn | 1817-8510 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/214 | |
dc.description.abstract | У статті представлено міжкультурну компетентність як цільову для формування на уроках іноземної мови. Наведено визначення міжкультурної компетентності. Виокремлено її складники. Акцентовано роль креативного письма в формуванні міжкультурної компетентності. З-поміж малих віршованих форм виокремлено вірш-діамант, клеріх’ю, акровірш, синквейн, які проілюстровано прикладами англійською мовою. Згадано два підходи до навчання письма, з-поміж яких найприйнятнішим для навчання школярів креативного письма є процесуальний підхід. | en_US |
dc.subject | міжкультурна компетентність | en_US |
dc.subject | креативне письмо | en_US |
dc.subject | урок іноземної мови | en_US |
dc.subject | підходи | en_US |
dc.subject | вірші | en_US |
dc.subject | межкультурная компетентность | en_US |
dc.subject | креативное письмо | en_US |
dc.subject | урок иностранного языка | en_US |
dc.subject | подходы | en_US |
dc.subject | стихотворения | en_US |
dc.subject | intercultural competence | en_US |
dc.subject | creative writing | en_US |
dc.subject | foreign language lessons | en_US |
dc.subject | approaches | en_US |
dc.subject | poems | en_US |
dc.title | Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування іншомовної компетентності | en_US |
dc.type | Article | en_US |