dc.contributor.author |
Бігич, Оксана Борисівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-18T06:39:30Z |
|
dc.date.available |
2018-04-18T06:39:30Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Бігич, Оксана Борисівна. Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування іншомовної компетентності / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 11-15 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1817-8510 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/214 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено міжкультурну компетентність як цільову для формування на уроках іноземної мови. Наведено визначення міжкультурної компетентності. Виокремлено її складники. Акцентовано роль креативного письма в формуванні міжкультурної компетентності. З-поміж малих віршованих форм виокремлено вірш-діамант, клеріх’ю, акровірш, синквейн, які проілюстровано прикладами англійською мовою. Згадано два підходи до навчання письма, з-поміж яких найприйнятнішим
для навчання школярів креативного письма є процесуальний підхід. |
en_US |
dc.subject |
міжкультурна компетентність |
en_US |
dc.subject |
креативне письмо |
en_US |
dc.subject |
урок іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
підходи |
en_US |
dc.subject |
вірші |
en_US |
dc.subject |
межкультурная компетентность |
en_US |
dc.subject |
креативное письмо |
en_US |
dc.subject |
урок иностранного языка |
en_US |
dc.subject |
подходы |
en_US |
dc.subject |
стихотворения |
en_US |
dc.subject |
intercultural competence |
en_US |
dc.subject |
creative writing |
en_US |
dc.subject |
foreign language lessons |
en_US |
dc.subject |
approaches |
en_US |
dc.subject |
poems |
en_US |
dc.title |
Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування іншомовної компетентності |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |