Repository of
Kyiv National Linguistic University

Принципи контролінгу в управлінні торговельними мережами

Show simple item record

dc.contributor.author Тарасюк, Михайло Вікторович
dc.date.accessioned 2021-09-17T12:19:43Z
dc.date.available 2021-09-17T12:19:43Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Тарасюк М. В. Принципи контролінгу в управлінні торговельними мережами / М. В. Тарасюк // Університетські наукові записки. - 2009. - № 1 (29). - С. 428 - 431 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2175
dc.description.abstract Останнім часом у вітчизняних наукових публікаціях все частіше з`являються думки про доцільність запровадження контролінгу в управлінні суб`єктами підприємницької діяльності, проте контролінгу в управлінні торговельними мережами приділяється мало уваги. Крім того, для ефективного функціонування контролінгу в управлінні торговельними мережами слід дотримуватися ключових вихідних положень та правил його функціонування, тобто його принципів. Визначення принципів контролингу в управлінні торговельними мережами є невід`ємним етапом дослідження теоретичних засад контролінгу в управлінні торговельними мережами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Університетські наукові записки en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 1 (29)
dc.subject контролінг en_US
dc.subject торговельні мережі en_US
dc.title Принципи контролінгу в управлінні торговельними мережами en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account