dc.contributor.author |
Кучерява, Ганна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-29T10:27:09Z |
|
dc.date.available |
2021-10-29T10:27:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кучеріва Г. Туристичний брендинг як інструмент управління туристичними дестинаціями / Г. Кучерява // Часопис соціально-економічної географії. - 2021. - Вип. 30. - С. 32 - 40 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2213 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність туристичного брендингу як сучасного інструменту управління туристичними дестинаціями. Встановлено, що в умовах посиленої конкуренції на світовому ринку туристичних послуг саме маркетингові засоби просування туристичних дестинацій дозволяють ефективно впливати на цільові аудиторії, результатом чого є збільшення кількості туристів та доходів від туризму, що має загальний позитивний соціально-економічного ефект. Розглянуто сутність туристичних дестинацій, підходи до їх визначення, наведені приклади дестинацій за розмірами території. Вказується, що саме фактор привабливості є визначальним у конкуренції між ними. Встановлено відмінності між поняттями «бренд туристичної дестинації» та «бренд території». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Часопис соціально-економічної географії |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Вип. 30 |
|
dc.subject |
туристична дестинація |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
туристичний брендинг |
en_US |
dc.subject |
національний туристичний продукт |
en_US |
dc.subject |
конкурентні переваги |
en_US |
dc.subject |
tourist destination |
en_US |
dc.subject |
brand |
en_US |
dc.subject |
tourist branding |
en_US |
dc.subject |
national tourist product |
en_US |
dc.subject |
competitive advantages |
en_US |
dc.title |
Туристичний брендинг як інструмент управління туристичними дестинаціями |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |