Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Туристичний брендинг як інструмент управління туристичними дестинаціями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучерява, Ганна
dc.date.accessioned 2021-10-29T10:27:09Z
dc.date.available 2021-10-29T10:27:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кучеріва Г. Туристичний брендинг як інструмент управління туристичними дестинаціями / Г. Кучерява // Часопис соціально-економічної географії. - 2021. - Вип. 30. - С. 32 - 40 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2213
dc.description.abstract У статті розкрито сутність туристичного брендингу як сучасного інструменту управління туристичними дестинаціями. Встановлено, що в умовах посиленої конкуренції на світовому ринку туристичних послуг саме маркетингові засоби просування туристичних дестинацій дозволяють ефективно впливати на цільові аудиторії, результатом чого є збільшення кількості туристів та доходів від туризму, що має загальний позитивний соціально-економічного ефект. Розглянуто сутність туристичних дестинацій, підходи до їх визначення, наведені приклади дестинацій за розмірами території. Вказується, що саме фактор привабливості є визначальним у конкуренції між ними. Встановлено відмінності між поняттями «бренд туристичної дестинації» та «бренд території». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Часопис соціально-економічної географії en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 30
dc.subject туристична дестинація en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject туристичний брендинг en_US
dc.subject національний туристичний продукт en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject tourist destination en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject tourist branding en_US
dc.subject national tourist product en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.title Туристичний брендинг як інструмент управління туристичними дестинаціями en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу