dc.contributor.author |
Щербак, Анна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-29T17:28:45Z |
|
dc.date.available |
2021-11-29T17:28:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Щербак А. О. Викликання емоцій як засіб маніпуляції у сучасному англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі реклами космецевтичних та медичних препаратів) = Eliciting Emotions As a Means of Manipulation in Modern English Advertising Discourse (a Study of Cosmeceuticals and OTC Drugs Advertisements): кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / А. О. Щербак; наук. кер. Л. М. Волкова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 100 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2342 |
|
dc.description.abstract |
The aim of the work is to provide a linguistic description of manipulative tactics and techniques in advertising of OTC drugs and cosmeceuticals. Achieving this goal involves meeting the following objectives: to provide a brief overview of the scientific literature on the study of speech manipulation in advertising; to identify and describe the tactics of speech manipulation in advertising of cosmeceuticals and OTC drugs; to identify and analyze the specifics of the linguistic design of emotional manipulation in advertising of cosmeceuticals and OTC drugs. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
маніпуляція |
en_US |
dc.subject |
вербальна маніпуляція |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
слоган |
en_US |
dc.subject |
емоції |
en_US |
dc.title |
Викликання емоцій як засіб маніпуляції у сучасному англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі реклами космецевтичних та медичних препаратів) |
en_US |
dc.title.alternative |
Eliciting Emotions As a Means of Manipulation in Modern English Advertising Discourse (a Study of Cosmeceuticals and OTC Drugs Advertisements) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |