dc.contributor.author |
Бриж, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-29T17:44:11Z |
|
dc.date.available |
2021-11-29T17:44:11Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Бриж В. В. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу комерційної реклами = Emotion Evoking Strategies As an Effective Tool of Commercial Advertisement: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / В. В. Бриж; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 77 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2348 |
|
dc.description.abstract |
The aim of the paper is to study the pragmatic potential of emotion evoking strategies in Modern English advertising discourse. To achieve the goal of the study the following objectives must be met: ✓ to analyze commercial advertising and its key features;
✓ to define communicative strategies and techniques in advertising discourse;
✓ to study technics of emotion evoking in media discourse; ✓ to define emotional advertising and types of emotions prevailing in commercial advertising;
✓ to outline the pragmatic meaning of emotion evoking strategies in commercial
advertising; ✓ to define the polarity of emotional response manipulated in international
commercial advertising. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
емоції |
en_US |
dc.subject |
комерційна реклама |
en_US |
dc.subject |
викликання емоцій |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
прагматика |
en_US |
dc.subject |
дискурс |
en_US |
dc.title |
Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу комерційної реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Emotion Evoking Strategies As an Effective Tool of Commercial Advertisement |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |