Repository of
Kyiv National Linguistic University

Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу комерційної реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Бриж, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-11-29T17:44:11Z
dc.date.available 2021-11-29T17:44:11Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Бриж В. В. Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу комерційної реклами = Emotion Evoking Strategies As an Effective Tool of Commercial Advertisement: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / В. В. Бриж; наук. кер. І. П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2348
dc.description.abstract The aim of the paper is to study the pragmatic potential of emotion evoking strategies in Modern English advertising discourse. To achieve the goal of the study the following objectives must be met: ✓ to analyze commercial advertising and its key features; ✓ to define communicative strategies and techniques in advertising discourse; ✓ to study technics of emotion evoking in media discourse; ✓ to define emotional advertising and types of emotions prevailing in commercial advertising; ✓ to outline the pragmatic meaning of emotion evoking strategies in commercial advertising; ✓ to define the polarity of emotional response manipulated in international commercial advertising. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject емоції en_US
dc.subject комерційна реклама en_US
dc.subject викликання емоцій en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject прагматика en_US
dc.subject дискурс en_US
dc.title Застосування стратегій емоційного впливу як ефективного засобу комерційної реклами en_US
dc.title.alternative Emotion Evoking Strategies As an Effective Tool of Commercial Advertisement en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account