Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терновська, Анна Олегівна
dc.date.accessioned 2021-12-01T11:45:02Z
dc.date.available 2021-12-01T11:45:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Терновська А. О. Лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах: кваліфікаційна робота магістра з філології / А. О. Терновська; наук. кер. О. Р. Валігура ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2374
dc.description.abstract Метою даної роботи є дослідження лексико-семантичних та синтаксичних особливостей китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах. Поставлена мета передбачає розв'язання таких завдань: - визначити теоретичні засади дослідження китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах; - визначити пoняття рекламного слогану та його функції; - визначити класифікацію та мовні особливості рекламних слоганів; - визначити методологічні засади відтворення китайських рекламних текстів в українських перекладах; - визначити лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів; - визначити особливості перекладу рекламних текстів споживчої, промислової та соціальної тематики. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу