dc.contributor.author |
Терновська, Анна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-01T11:45:02Z |
|
dc.date.available |
2021-12-01T11:45:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Терновська А. О. Лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах: кваліфікаційна робота магістра з філології / А. О. Терновська; наук. кер. О. Р. Валігура ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 77 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2374 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної роботи є дослідження лексико-семантичних та синтаксичних особливостей китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах. Поставлена мета передбачає розв'язання таких завдань:
- визначити теоретичні засади дослідження китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах; - визначити пoняття рекламного слогану та його функції; - визначити класифікацію та мовні особливості рекламних слоганів;
- визначити методологічні засади відтворення китайських рекламних текстів в українських перекладах; - визначити лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів; - визначити особливості перекладу рекламних текстів споживчої, промислової та соціальної тематики. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лексико-семантичні та синтаксичні особливості китайських рекламних текстів та їх відтворення в українських перекладах |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |