dc.contributor.author |
Шинкевич, Денис Костянтинович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T18:32:12Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T18:32:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Шинкевич Д. К. Удосконалення інтернет-маркетингу в організації: кваліфікаційна робота магістра / Д. К. Шинкевич; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2438 |
|
dc.description.abstract |
Метою є вдосконалення інтернет-маркетингу організації ФОП
Неумивайченко Д.М. Виходячи з поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1. Дослідити сутність, принципи та інструменти інтернет-маркетингу організації.
2. Окреслити методичні підходи до оцінювання інтернет-маркетингу
організації. 3. Дослідити конкурентне середовище організації ФОП Неумивайченко
Д.М. 4. Проаналізувати стан інтернет-маркетингових комунікацій організації.
5. Провести оцінку ефективності інтернет-маркетингових комунікацій
організації.
6. Визначити слабкі сторони і місця не ефективності застосовуваних
інструментів інтернет-маркетингу.
7. Сформулювати ціннісні пропозиції для просування послуг організації.
8. Сформувати набір інструментів просування послуг компанії, визначити
канали комунікації. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
internet marketing |
en_US |
dc.subject |
improvement of internet marketing activity of the organization |
en_US |
dc.subject |
internet marketing promotion strategy |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
вдосконалення інтернет-маркетингової діяльності організації |
en_US |
dc.subject |
інтернет-маркетингова стратегія просування |
en_US |
dc.title |
Удосконалення інтернет-маркетингу в організації |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |