dc.contributor.author |
Миханів, Владислав Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T18:50:41Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T18:50:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Миханів В. В. Управління формуванням іміджу організації (на прикладі ТОВ «Всім туристам»): кваліфікаційна робота магістра / В. В. Миханів; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 115 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2443 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є спроба упорядкування теоретико-методолічних аспектів управління формуванням іміджу економічного агента як одного з чинників конкурентоспроможності організації в умовах сучасного ринку та розробка системи заходів щодо удосконалення його формування в менеджменті організації. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: - уточнити суть і зміст поняття імідж як економічної категорії, його структуру та складові на засадах аналізу, систематизації та узагальнень наявних наукових підходів; - розглянути існуючі теоретичні підходи та фактори формування іміджу; - визначити групу показників, які найбільш повно характеризують імідж та його роль у забезпеченні успіху діяльності організації; - проаналізувати вплив іміджу на основні показники діяльності організації;
- здійснити системний аналіз сформованості іміджу конкретної організації на прикладі діяльності ТОВ «Всім туристам»; - розробити систему заходів щодо забезпечення переваг ТОВ «Всім туристам» в умовах конкурентного середовища та вимог сучасного споживача. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
image formation |
en_US |
dc.subject |
external image |
en_US |
dc.subject |
internal image |
en_US |
dc.subject |
image elements |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
формування іміджу |
en_US |
dc.subject |
зовнішній імідж |
en_US |
dc.subject |
внутрішній імідж |
en_US |
dc.subject |
елементи іміджу |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.title |
Управління формуванням іміджу організації (на прикладі ТОВ «Всім туристам») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |