dc.contributor.author |
Іщенко, Дарина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T18:56:49Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T18:56:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Д. М. Підвищення конкурентоспроможності організації на основі реінжинірингу бізнес-процесів (на прикладі ПЗПО «ДЖУНІОР-АЙТІ – ШКОЛА ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ»): кваліфікаційна робота магістра / Д. М. Іщенко; наук. кер. Н. І. Насікан ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 86 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2445 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є визначення напрямків підвищення конкурентоспроможності організації на основі реінжинірингу бізнес-процесів на прикладі ПЗПО «ДЖУНІОР АЙТІ – ШКОЛА ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ». Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: - розглянути сутність конкурентоспроможності організації та фактори її забезпечення; - узагальнити методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності організації; - визначити принципи та особливості застосування реінжинірингу бізнес-процесів організації для підвищення її конкурентоспроможності в сучасних умовах; - надати загальну організаційно-економічну характеристику ПЗПО «ДЖУНІОР АЙТІ – ШКОЛА ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ»; - провести оцінювання конкурентоспроможності закладу на ринку послуг позашкільної освіти в сфері IT–технологій; - визначити основні чинники формування конкурентних переваг закладу; - обґрунтувати покращення організаційно-методичного та інформаційного забезпечення реінжинірингу бізнес – процесів закладу; - надати рекомендації щодо напрямків впровадження менеджменту змін та оптимізацї бізнес-процесів для посилення конкурентних переваг ПЗПО «ДЖУНІОР АЙТІ – ШКОЛА ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
market of educational services |
en_US |
dc.subject |
competitiveness of the organization |
en_US |
dc.subject |
reengineering of business processes |
en_US |
dc.subject |
level of satisfaction of consumers |
en_US |
dc.subject |
management of loyalty of consumers |
en_US |
dc.subject |
quality of rendering of services |
en_US |
dc.subject |
ринок освітніх послуг |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність організації |
en_US |
dc.subject |
реінжиніринг бізнес-процесів |
en_US |
dc.subject |
рівень задоволення споживачів |
en_US |
dc.subject |
управління лояльністю споживачів |
en_US |
dc.subject |
якість надання послуг |
en_US |
dc.title |
Підвищення конкурентоспроможності організації на основі реінжинірингу бізнес-процесів (на прикладі ПЗПО «ДЖУНІОР-АЙТІ – ШКОЛА ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |