Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Семантичне напруження в сучасному англомовному та українськомовному рекламному дискурсі: лінгвокогнітивний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заєць, Аліса Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-12-08T19:11:18Z
dc.date.available 2021-12-08T19:11:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Заєць А. А. Семантичне напруження в сучасному англомовному та українськомовному рекламному дискурсі: лінгвокогнітивний аспект = Semantic tension in contemporary English and Ukrainian advertising discourse: a cognitive perspective: кваліфікаційна робота магістра / А. А. Заєць ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 82 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2549
dc.description.abstract The aim of the research is to reveal linguistic and cognitive aspect of semantic tension creation in modern English and Ukrainian advertising discourse. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject образ-схема en_US
dc.subject семантичне напруження en_US
dc.subject рекламний слоган en_US
dc.title Семантичне напруження в сучасному англомовному та українськомовному рекламному дискурсі: лінгвокогнітивний аспект en_US
dc.title.alternative Semantic tension in contemporary English and Ukrainian advertising discourse: a cognitive perspective en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу