dc.contributor.author |
Заєць, Аліса Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-08T19:11:18Z |
|
dc.date.available |
2021-12-08T19:11:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Заєць А. А. Семантичне напруження в сучасному англомовному та українськомовному рекламному дискурсі: лінгвокогнітивний аспект = Semantic tension in contemporary English and Ukrainian advertising discourse: a cognitive perspective: кваліфікаційна робота магістра / А. А. Заєць ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 82 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2549 |
|
dc.description.abstract |
The aim of the research is to reveal linguistic and cognitive aspect of semantic tension creation in modern English and Ukrainian advertising discourse. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
образ-схема |
en_US |
dc.subject |
семантичне напруження |
en_US |
dc.subject |
рекламний слоган |
en_US |
dc.title |
Семантичне напруження в сучасному англомовному та українськомовному рекламному дискурсі: лінгвокогнітивний аспект |
en_US |
dc.title.alternative |
Semantic tension in contemporary English and Ukrainian advertising discourse: a cognitive perspective |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |