dc.description.abstract |
Туризм у XXI ст. став невід’ємною частиною життя більшості населення світу. В сучасних умовах розвиток туризму сприяє активному економічному зростанню багатьох країн світу. Більше того, на початку цього століття туризм за обсягами доходу посів третє місце серед провідних галузей світової економіки. Туристична галузь ФРН в останні роки показує рекордні показники. Аналіз позитивного досвіду Німеччини як провідної туристичної країни може бути використаний з метою вирішення проблем розвитку аналогічної галузі в інших державах.Tуристична індустрія Німеччини показує, що держава, яка зацікавлена у розвитку туристичної галузі, повинна фінансувати просування цієї галузі як всередині країни, так і за кордоном. Швейцарський професор П. Келлер визначив детермінанти продуктивності праці в туристичному бізнесі у контексті їх впливу на механізм створення інновацій. Серед виділених змінних – знання, дослідження та розробки, трудові ресурси, структура, обов’язки та соціальна компетентність, а найбільша частка належить інвестиціям – 30% [25]. Тобто саме інвестиції спонукають до впровадження інновацій у туристичному бізнесі. Таким чином, фінансування має спрямовуватися не лише на рекламні заходи, але і на глибокі маркетингові дослідження, підвищення інформаційної прозорості і додаткову освіту працівників туристичної індустрії, яка повинна відповідати світовим стандартам. |
en_US |