dc.contributor.author |
Безкоровайна, Лариса Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Васильчук, Володимир Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T13:58:00Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T13:58:00Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Безкоровайна Л. В. Маркетингу туризму : конспект лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм» / Л. В. Безкоровайна, В. М. Васильчук. – Запоріжжя : Запорізький нац. ун-т, 2017. – 77 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2584 |
|
dc.description.abstract |
У виданні розглядаються основні поняття, сутність, цілі, завдання маркетингу, його теоретичні основи, функції та принципи, а також зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії й етапи маркетингових досліджень. Проводиться історичний огляд еволюції маркетингу, висвітлюються передумови його виникнення та закономірності розвитку в Україні. Надаються рекомендації щодо відбору методів маркетингових досліджень у туризмі та оформлення їх результатів. Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм». Стане воно у пригоді науковцям, аспірантам, фахівцям туристичної галузі та всім, хто цікавиться питаннями маркетингу туризму. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Запорізький національний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг туризму |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.title |
Маркетингу туризму |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |