Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безкоровайна, Лариса Вікторівна
dc.contributor.author Васильчук, Володимир Миколайович
dc.date.accessioned 2022-01-13T13:58:00Z
dc.date.available 2022-01-13T13:58:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Безкоровайна Л. В. Маркетингу туризму : конспект лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм» / Л. В. Безкоровайна, В. М. Васильчук. – Запоріжжя : Запорізький нац. ун-т, 2017. – 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2584
dc.description.abstract У виданні розглядаються основні поняття, сутність, цілі, завдання маркетингу, його теоретичні основи, функції та принципи, а також зміст маркетингової діяльності в туристичній індустрії й етапи маркетингових досліджень. Проводиться історичний огляд еволюції маркетингу, висвітлюються передумови його виникнення та закономірності розвитку в Україні. Надаються рекомендації щодо відбору методів маркетингових досліджень у туризмі та оформлення їх результатів. Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм». Стане воно у пригоді науковцям, аспірантам, фахівцям туристичної галузі та всім, хто цікавиться питаннями маркетингу туризму. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Запорізький національний університет en_US
dc.subject маркетинг туризму en_US
dc.subject туризм en_US
dc.title Маркетингу туризму en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу