dc.contributor.author |
Безкоровайна, Лариса Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Васильчук, Володимир Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T13:59:48Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T13:59:48Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Безкоровайна Л. В. Основи маркетингу: практикум для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм» / Л. В. Безкоровайна, В. М. Васильчук. – Запоріжжя : Запорізький нац. ун-т, 2017. – 50 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2585 |
|
dc.description.abstract |
Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; маркетингових комунікацій; маркетингових досліджень; знайомлять з функціями та завданнями маркетинга на підприємстві. Для формування необхідних умінь і навичок у ньому пронуються кейси, комплекс завдань.Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Запорізький національний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
попит |
en_US |
dc.subject |
стратегічний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
ціновий маркетинг |
en_US |
dc.subject |
збутовий маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
en_US |
dc.title |
Основи маркетингу |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |