Show simple item record

dc.contributor.author Безкоровайна, Лариса Вікторівна
dc.contributor.author Васильчук, Володимир Миколайович
dc.date.accessioned 2022-01-13T13:59:48Z
dc.date.available 2022-01-13T13:59:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Безкоровайна Л. В. Основи маркетингу: практикум для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм» / Л. В. Безкоровайна, В. М. Васильчук. – Запоріжжя : Запорізький нац. ун-т, 2017. – 50 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2585
dc.description.abstract Практикум охоплює програмні теми, що розкривають поняття сутності та організації маркетингу; маркетингового середовища підприємства; попиту як об’єкта маркетингу; стратегічного, товарного, цінового і збутового маркетингу; маркетингових комунікацій; маркетингових досліджень; знайомлять з функціями та завданнями маркетинга на підприємстві. Для формування необхідних умінь і навичок у ньому пронуються кейси, комплекс завдань.Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Туризм». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Запорізький національний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject попит en_US
dc.subject стратегічний маркетинг en_US
dc.subject ціновий маркетинг en_US
dc.subject збутовий маркетинг en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.title Основи маркетингу en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account