dc.contributor.author |
Васильчук, Володимир Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Гедін, Максим Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-14T11:18:48Z |
|
dc.date.available |
2022-01-14T11:18:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Васильчук В. М. Marketing strategy development of tourism sector in the regions of Ukraine = Маркетингова стратегія туристичної сфери в регіонах України / В. М. Васильчук, М. С. Гедін // Trends in the development of international tourism in the current context of globalization : Collective Scientific Monograph. - Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - С. 91 - 101 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2588 |
|
dc.description.abstract |
За оцінками фахівців, туризм, що належить до однієї з прибуткових та динамічних галузей світової економіки, стимулює розвиток господарств країн, дозволяє збільшувати валютні надходження за рахунок розвитку в’їзного туризму, ефективного використання природного, історико-культурного потенціалу. Надання туристичних послуг необхідне перш за все країнам, які стали на шлях ринкових перетворень. Саме таким способом досягли значних успіхів у розвитку туризму Греція, Єгипет, Туреччина, Іспанія. Світова тенденція до зростання сфери туристичних послуг свідчить про те, що туризм проголошується також пріорітетною галуззю і в Україні, про що свідчать дані галузевої статистики по туризму. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
The Academy of Management and Administration in Opole |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
туристична сфера |
en_US |
dc.title |
Marketing strategy development of tourism sector in the regions of Ukraine |
en_US |
dc.title.alternative |
Маркетингова стратегія туристичної сфери в регіонах України |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |