Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильчук, Володимир Миколайович
dc.contributor.author Гедін, Максим Сергійович
dc.date.accessioned 2022-01-14T11:18:48Z
dc.date.available 2022-01-14T11:18:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Васильчук В. М. Marketing strategy development of tourism sector in the regions of Ukraine = Маркетингова стратегія туристичної сфери в регіонах України / В. М. Васильчук, М. С. Гедін // Trends in the development of international tourism in the current context of globalization : Collective Scientific Monograph. - Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - С. 91 - 101 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2588
dc.description.abstract За оцінками фахівців, туризм, що належить до однієї з прибуткових та динамічних галузей світової економіки, стимулює розвиток господарств країн, дозволяє збільшувати валютні надходження за рахунок розвитку в’їзного туризму, ефективного використання природного, історико-культурного потенціалу. Надання туристичних послуг необхідне перш за все країнам, які стали на шлях ринкових перетворень. Саме таким способом досягли значних успіхів у розвитку туризму Греція, Єгипет, Туреччина, Іспанія. Світова тенденція до зростання сфери туристичних послуг свідчить про те, що туризм проголошується також пріорітетною галуззю і в Україні, про що свідчать дані галузевої статистики по туризму. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher The Academy of Management and Administration in Opole en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична сфера en_US
dc.title Marketing strategy development of tourism sector in the regions of Ukraine en_US
dc.title.alternative Маркетингова стратегія туристичної сфери в регіонах України en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу