Repository of
Kyiv National Linguistic University

Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Лиса, Світлана Сергіївна
dc.contributor.author Кулік, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-01-24T09:35:52Z
dc.date.available 2023-01-24T09:35:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Лиса С.С., Кулік А. В. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства = The Efficiency of SMM as an Instrument of the Sales Policy of Enterprise / С. С. Лиса, А. В. Кулік // Бізнес Інформ. Розділ «Менеджмент і маркетинг». – Харків, 2022. – № 1. – С. 432-437 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2934
dc.description.abstract Метою статті є дослідження впливу SMM на збутову діяльність підприємства; обґрунтування доцільності використання SMM як інструмен ту просування продукції; групування та визначення показників ефективності використання соціальних мереж у підприємницькій діяльності. У результаті дослідження було визначено переваги маркетингу в соціальних мережах, до яких належать: впізнаваність бренду, таргетування, доповнення PR-стратегії, розширення кола однодумців, поліпшення обслуговування клієнтів та контакту з ними тощо. Водночас визначено проблеми в цій сфері, а саме: відсутність достатніх знань у сфері SMM; ризик нерезультативного витрачання грошових ресурсів і часу, спричинений неправильним визначенням цільової аудиторії; складність виміру віддачі від інвестицій (рентабельність інвестицій) у цифровий маркетинг загалом і в SMM зокрема та інші. Визначено, що маркетинг соціальних мереж є ефективним інструментом стратегії підприємства в умовах сучасного ведення бізнесу. Охарактеризовано тенденції розвитку SMM на українському ринку, де виокремлено групи контенту для соціальних мереж, та особливості розвитку бізнесу в соціальних мережах. Важливою тенденцією розвитку маркетингу в соціальних мережах є маркетинг мікровпливу (Micro-Influencer Marketing), гнучкий маркетинг (Agile marketing), тенденція зміни контенту з текстового на відео-формат, тренд на ексклюзивність, на високу якість обслуговування, тренд на проведення прямих ефірів. Розглянуто показники, що найчастіше використовуються при оцінюванні ефективності маркетингу соціальних мереж, які рекомендовано розділити на внутрішні та зовнішні показники. Визначено ключо ві показники ефективності в SMM і характеристики кожного показника. У висновку зазначено, що SMM розвивається дуже активно, з’являються нові інструменті для вирішення маркетингових завдань, тому питання оцінювання ефективності SMM залишається актуальним і має перспек тиви для проведення подальших наукових дослідж en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Бізнес Інформ en_US
dc.subject електронна торгівля en_US
dc.subject інтернет-торгівля en_US
dc.subject social media marketing (SMM) en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject управління продажем en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.subject online trade en_US
dc.subject social media marketing (SMM) en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject sales management en_US
dc.title Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства en_US
dc.title.alternative The Efficiency of SMM as an Instrument of the Sales Policy of Enterprise en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account