dc.contributor.author |
Лиса, Світлана Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Кулік, Анна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-24T12:28:25Z |
|
dc.date.available |
2023-01-24T12:28:25Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кулік А. В., Лиса С. С. Оптимізація механізмів рекламної діяльності для подолання наслідків пандемії COVID -19 / А. В. Кулік, С. С. Лиса // Вісник Університету «Україна». Серія «Економіка. Менеджмент. Маркетинг» . - 2021. - № 4 (31) - С. 6-15. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2939 |
|
dc.description.abstract |
Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама –
це процес передачі та надання інформації через комунікацію між рекламодавцем та потенційним споживачем, задля переконання останнього придбати товар або послугу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Університету «Україна» |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
COVID -19 |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
цільова аудиторія |
en_US |
dc.subject |
сегменти рекламного ринку |
en_US |
dc.subject |
споживачі реклами |
en_US |
dc.title |
Оптимізація механізмів рекламної діяльності для подолання наслідків пандемії COVID -19 |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |