Repository of
Kyiv National Linguistic University

Оптимізація механізмів рекламної діяльності для подолання наслідків пандемії COVID -19

Show simple item record

dc.contributor.author Лиса, Світлана Сергіївна
dc.contributor.author Кулік, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-01-24T12:28:25Z
dc.date.available 2023-01-24T12:28:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кулік А. В., Лиса С. С. Оптимізація механізмів рекламної діяльності для подолання наслідків пандемії COVID -19 / А. В. Кулік, С. С. Лиса // Вісник Університету «Україна». Серія «Економіка. Менеджмент. Маркетинг» . - 2021. - № 4 (31) - С. 6-15. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2939
dc.description.abstract Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама – це процес передачі та надання інформації через комунікацію між рекламодавцем та потенційним споживачем, задля переконання останнього придбати товар або послугу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник Університету «Україна» en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject COVID -19 en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject цільова аудиторія en_US
dc.subject сегменти рекламного ринку en_US
dc.subject споживачі реклами en_US
dc.title Оптимізація механізмів рекламної діяльності для подолання наслідків пандемії COVID -19 en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account