Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Давискиба, Вікторія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T02:09:23Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T02:09:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Давискиба В. С. Присудок як головний член речення, його різновиди та методика навчання визначення присудка учнів закладів загальної середньої освіти : курсова робота спеціальності 014 Середня освіта / В. С. Давискиба ; наук. кер. В. П. Заскалета ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3144 | |
dc.description.abstract | Мета роботи: проаналізувати підмет як головний член речення, дати характеристику його способам вираження та дослідити методику навчання визначення присудка учнів закладів загальної середньої освіти. Поставлена мета передбачає виконання таких завдань: 1. Опрацювати наукову літературу, присвячену присудку як головному члену речення, розглянути історію його вивчення. 2. З’ясувати різновиди присудка та способи вираження його в реченні. 3. Визначити проблематику вивчення присудка в закладах загальної середньої освіти. 4. Зробити аналіз методики вивчення присудка як головного члена речення та з’ясувати способи уникнення труднощів у його вивченні. 5. Визначити види вправ для визначення присудка в реченні та з’ясувати методику їх опрацювання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | присудок | en_US |
dc.subject | головний член речення | en_US |
dc.subject | методика навчання визначення присудка | en_US |
dc.subject | простий дієслівний присудок | en_US |
dc.subject | складений іменний присудок | en_US |
dc.title | Присудок як головний член речення, його різновиди та методика навчання визначення присудка учнів закладів загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Other | en_US |