dc.contributor.author |
Давискиба, Вікторія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T02:09:23Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T02:09:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Давискиба В. С. Присудок як головний член речення, його різновиди та методика навчання визначення присудка учнів закладів загальної середньої освіти : курсова робота спеціальності 014 Середня освіта / В. С. Давискиба ; наук. кер. В. П. Заскалета ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3144 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: проаналізувати підмет як головний член речення, дати характеристику його способам вираження та дослідити методику навчання визначення присудка учнів закладів загальної середньої освіти. Поставлена мета передбачає виконання таких завдань: 1. Опрацювати наукову літературу, присвячену присудку як головному члену речення, розглянути історію його вивчення. 2. З’ясувати різновиди присудка та способи вираження його в реченні. 3. Визначити проблематику вивчення присудка в закладах загальної середньої освіти. 4. Зробити аналіз методики вивчення присудка як головного члена речення та з’ясувати способи уникнення труднощів у його вивченні. 5. Визначити види вправ для визначення присудка в реченні та з’ясувати методику їх опрацювання. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
присудок |
en_US |
dc.subject |
головний член речення |
en_US |
dc.subject |
методика навчання визначення присудка |
en_US |
dc.subject |
простий дієслівний присудок |
en_US |
dc.subject |
складений іменний присудок |
en_US |
dc.title |
Присудок як головний член речення, його різновиди та методика навчання визначення присудка учнів закладів загальної середньої освіти |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |