Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, Катерина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T02:21:19Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T02:21:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шевчук К. О. Питання сучасного уроку української мови: текстоцентризм, практично-мовленнєва спрямованість, поліфункціональність : курсова робота спеціальності 014 Середня освіта / К. О. Шевчук ; наук. кер. К. В. Таранік-Ткачук ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 39 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3151 | |
dc.description.abstract | Мета курсової роботи полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні особливостей та показників сучасного уроку української мови в закладі загальної середньої освіти. Відповідно до зазначеного об'єкта, предмета й мети виникає необхідність вирішення таких завдань: • опрацювати науково-методичну літературу та схарактеризувати систему методів і прийомів для навчання української мови у закладах загальної середньої освіти; • виявити методичні показники сучасного уроку української мови; • з’ясувати необхідність урахування текстоцентризму як головного принципу підбору навчального матеріалу на уроці мови; • визначити практично-мовленнєву спрямованість уроку для повноцінної реалізації головної мети вивчення української мови в школі; • розтлумачити поліфункціональність уроку української мови як ознаку нової освітньої парадигми навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | modern lesson | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | educational activity | en_US |
dc.subject | practical-speech orientation of education | en_US |
dc.subject | textcentrism | en_US |
dc.subject | multifunctionality | en_US |
dc.subject | сучасний урок | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
dc.subject | практично-мовленнєва спрямованість навчання | en_US |
dc.subject | текстоцентризм | en_US |
dc.subject | поліфункціональність | en_US |
dc.title | Питання сучасного уроку української мови: текстоцентризм, практично-мовленнєва спрямованість, поліфункціональність | en_US |
dc.type | Other | en_US |