dc.contributor.author |
Потітєєва, Марина Євгенівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T08:43:06Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T08:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Потітєєва М. Є. Роль менеджменту та маркетингу в розвитку гастрономічного туризму : курсова робота бакалавра / М. Є. Потітєєва; наук. кер. О. В. Кучай; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3163 |
|
dc.description.abstract |
Метою даної наукової роботи є дослідження впливу та ролі менеджменту та маркетингу у розвитку гастрономічного туризму, ознайомлення із шляхами просування гастротуризму та виокремлення перспектив і проблем розвитку даної галузі через використання засобів менеджменту та маркетингу. Методами дослідження є класифікація видів гастрономічного туризму, порівняльний метод узагальнення та систематизації отриманої інформації, комплексний системний аналіз, кількісний та якісний аналіз, описовий метод, логічний метод, метод прогнозування. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
гастротуризм |
en_US |
dc.subject |
менеджмент гастрономічного туризму |
en_US |
dc.subject |
маркетинг гастрономічного туризму |
en_US |
dc.title |
Роль менеджменту та маркетингу в розвитку гастрономічного туризму |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |