dc.contributor.author |
Донець, Марія Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T13:04:45Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T13:04:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Донець М. Р. Специфіка рекламної діяльності на ринку туристичних послуг : курсова робота бакалавра / М. Р. Донець; наук. кер. В. М. Васильчук; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3173 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження є визначити основні етапи формування рекламної діяльності, проаналізувати закономірності прогресу розвитку реклами в світі, охарактеризувати та проаналізувати особливості використання рекламної діяльності на ринках туристичних послуг в Україні. Предмет дослідження- особливості використання та застосування
рекламної діяльності на ринку туристичних послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
туристичні послуги |
en_US |
dc.subject |
рекламна діяльність |
en_US |
dc.subject |
розвиток рекламної діяльності на світовому туристичному ринку |
en_US |
dc.title |
Специфіка рекламної діяльності на ринку туристичних послуг |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |