dc.contributor.author |
Ірклієнко, Ірина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-14T14:06:41Z |
|
dc.date.available |
2019-11-14T14:06:41Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ірклієнко І. М. Емотивні мовні засоби як ефективне знаряддя сучасного англомовного рекламного дискурсу: кваліфікаційна робота магістра з лінгвістики / І. М. Ірклієнко ; наук. кер. І.П. Пініч ; Київ. нац. лінгв. ун-т.- К., 2019. -101 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/334 |
|
dc.description.abstract |
Магістерська робота складається з вступу, двох розділів та висновків. Обсяг роботи 80 сторінок. Список використаних джерел – 198.
У першому розділі роботи визначено роль мови у вираженні та переживанні емоцій, відокремлено поняття емоційності та емотивності, визначено основні відмінності між емоційним та емотивним дискурсами, досліджено основні засоби вербалізації емоцій.
У другому розділі визначено та охарактеризовано основні особливості рекламного дискурсу англійської соціальної реклами, визначено особливості та основні прийоми емоційної реклами, проаналізовано прагматичний вплив емоційного та емотивного культивування бренду на цільову аудиторію. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
емоції |
en_US |
dc.subject |
емотивність |
en_US |
dc.subject |
емоційність |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
соціальна реклама |
en_US |
dc.subject |
прагматичний ефект |
en_US |
dc.subject |
emotions |
en_US |
dc.subject |
emotionality |
en_US |
dc.subject |
advertising discourse |
en_US |
dc.subject |
PSAs |
en_US |
dc.subject |
pragmatic effect |
en_US |
dc.title |
Емотивні мовні засоби як ефективне знаряддя сучасного англомовного рекламного дискурсу |
en_US |
dc.title.alternative |
Emotive language as an effective tool of Modern English advertising discourse |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |