Перегляд МАРКЕТИНГ І РЕКЛАМА по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Романенко, Ігор Дмитрович (2023)
    Метою дослідження "Трансформація підприємств в умовах конкурентного середовища" є вивчення процесів трансформації підприємств в умовах конкурентного середовища з метою визначення ефективних стратегій, які дозволять зберегти ...
  • Драч, Марина Олександрівна (2023)
    Мета: забезпечення збагачення та розвитку теоретичних положень, методології та практичних рекомендацій щодо напрямків підвищення заробітної плати підприємств у ринкових умовах для підвищення їх економічної ефективності ...
  • Удінцева, Дарина Юріївна (2023)
    Метою цієї роботи є вивчення теоретичних, наукових та практичних аспектів франчайзингу та його потенціалу для підвищення ефективності вітчизняного бізнесу. Поставлена мета реалізується через вирішення таких завдань : 1. ...
  • Катренко, Яна Максимівна (2023)
    Мета: забезпечення та якісне встановлення цінової політики, що допоможе досягти бажаний прибуток та вирішення стратегічних завдань на підприємстві з метою вдалого реалізації в конкретних становищах на ринку. Завдання: - ...
  • Ковернега, Катерина Андріївна (2023)
    Метою даного дослідження є аналіз чистого прибутку підприємства та його розподілу для забезпечення комплексного розуміння їх важливості в управлінні бізнесом. Завданнями дослідження є вивчення факторів, що впливають на ...
  • Лопушанська, Анастасія Андріївна (2023)
    Мета роботи полягає у систематизації теоретичних основ, розгляді сутності інвестиційної діяльності суб'єкта господарювання на прикладі конкретного підприємства, розробці заходів для підвищення ефективності інвестиційної ...