dc.contributor.author |
Фещук, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-27T08:09:30Z |
|
dc.date.available |
2023-05-27T08:09:30Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Фещук І. Ю. Ідіоми в сучасній англомовній комерційній рекламі = Idioms in present-day Anglophone commercial advertisements : курсова робота / І. Ю. Фещук ; наук. кер. І. С. Кириченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 24 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3524 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження зосереджено на важливості та використанні ідіом у комерційній рекламі. У курсовій роботі висвітлюються такі аспекти, як підходи до визначення поняття «ідіома» та їх функції в рекламному дискурсі. У цьому дослідженні розглядаються теоретичні основи використання ідіом у рекламі. Крім того, досліджуються різні приклади використання ідіом в комерційній рекламній інформації, аналізується ефективність і можливі ризики використання ідіом в рекламі. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
ідіома |
en_US |
dc.subject |
комерційна реклама |
en_US |
dc.subject |
вплив |
en_US |
dc.subject |
увага |
en_US |
dc.subject |
формульна мова |
en_US |
dc.subject |
комунікація |
en_US |
dc.subject |
переконання |
en_US |
dc.subject |
лінгвістичний аналіз |
en_US |
dc.title |
Ідіоми в сучасній англомовній комерційній рекламі |
en_US |
dc.title.alternative |
Idioms in present-day Anglophone commercial advertisements |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |