Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Засоби вербалізації концепту «Родина» в українській і американській комерційній рекламі: зіставний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Немідько, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-05-27T08:17:02Z
dc.date.available 2023-05-27T08:17:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Немідько В. О. Засоби вербалізації концепту «Родина» в українській і американській комерційній рекламі: зіставний аспект = Means of verbalizing the concept of Family in Ukrainian and American commercial advertising, a comparative aspect : курсова робота / В. О. Немідько ; наук. кер. Н. К. Кравченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 20 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3527
dc.description.abstract The purpose of the study – to compare and contrast the means of verbalizing the concept of “Family” in Ukrainian and American commercial advertising, and to identify similarities and differences in the ways in which this concept is presented in these two cultural contexts. According to the goal, the following tasks were set: - to study the theory of concepts in commercial advertising; - to reveal the main approaches in studying concepts in modern linguistics; - to investigate specifics of verbalizing the concept of “Family”; - to discourse a notion of advertising; - to consider examples common and different in means of verbalizing the concept of “Family” in Ukrainian and American commercial advertising. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.title Засоби вербалізації концепту «Родина» в українській і американській комерційній рекламі: зіставний аспект en_US
dc.title.alternative Means of verbalizing the concept of Family in Ukrainian and American commercial advertising, a comparative aspect en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу