Repository of
Kyiv National Linguistic University

Психологічні особливості спілкування вчителя з батьками

Show simple item record

dc.contributor.author Маруненко, Алла Максимівна
dc.date.accessioned 2023-05-30T14:37:56Z
dc.date.available 2023-05-30T14:37:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Маруненко А. М. Психологічні особливості спілкування вчителя з батьками : курсова робота з психології / А. М. Маруненко ; наук. кер. Г. Й. Пліш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 42 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3619
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у визначенні психологічних особливостей спілкування вчителя з батьками, а саме психологічних аспектів процесу спілкування вчителя з батьками учнів, виявлення особливостей цього процесу та розробка рекомендацій для ефективного спілкування з батьками. Об'єктом дослідження є психологічні аспекти цього процесу, включаючи емоційний стан вчителя та батьків, комунікаційні стилі, роль стереотипів та очікувань у спілкуванні тощо. Дослідження може також включати аналіз особливостей спілкування в різних контекстах, наприклад, на батьківських зборах, через електронну пошту або в індивідуальних зустрічах. Предмет дослідження це психологічні особливості комунікації вчителя з батьками учня. Методи дослідження: анкетування вчителів, батьків та учнів, спостереження, аналіз документів, інтерв'ю зі спеціалістами з питань спілкування та психології. У першому розділі йдеться про те, що ефективне спілкування вчителя з батьками може поліпшити якість навчання та зробити процес більш продуктивним. Перш за все, вчителю потрібно бути відкритим та доступним для батьків, готовим до спілкування та діалогу. Також важливо мати чітку структуру та план для комунікації з батьками, щоб уникнути непорозумінь та невдач. У другому розділі йдеться про результати дослідження, зокрема про те, що вчителі мають різні підходи до співпраці з батьками. Деякі з них активно спілкуються з батьками, проводять індивідуальні зустрічі та консультації, запрошують батьків на різноманітні заходи у школі. Інші ж вчителі, навпаки, не вважають це необхідним і вважають, що вони повинні працювати виключно з дітьми. en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject спілкування en_US
dc.subject особливості спілкування en_US
dc.subject батьківство en_US
dc.subject вчитель en_US
dc.subject виховання en_US
dc.subject учень en_US
dc.subject особистість учня en_US
dc.subject емоційний стан en_US
dc.subject аспекти спілкування en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject conversation en_US
dc.subject features of communication en_US
dc.subject parenting en_US
dc.subject teacher en_US
dc.subject upbringing pupil en_US
dc.subject pupil’s personality en_US
dc.subject emotional state en_US
dc.subject aspects of communication en_US
dc.title Психологічні особливості спілкування вчителя з батьками en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account