dc.contributor.author |
Коваль, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-19T10:04:49Z |
|
dc.date.available |
2019-11-19T10:04:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Коваль Н. М. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні з використанням мультимедійних технологій: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови/ Н. М. Коваль; наук. кер. Черниш В. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 91 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/381 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, списку використаних джерел та 4 додатків. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в дослідженні вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й перевірено методику формування НСКА у майбутніх учителів АМ; вдосконалено критерії відбору навчального матеріалу для формування у майбутніх учителів НСКА з використання МЗН, а також, уточнено особливості формування НСКА з викорисатнням МЗН. У першому розділі «Теоретичні основи формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні у майбутніх учителів англійської мови» охарактеризовано історію досліджень та описано сучасний стан дослідження проблеми формування НСК; визначено особливості сприйняття англомовного аудитивного повідомлення; встановлено роль і місце стратегій під час формування аудитивної компетентності та охарактеризовано МТ для формування НСКА у майбутніх учителів АМ. У другому розділі «Методика формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні майбутніх учителів англійської мови» обґрунтовано критерії відбору аудіо- та відеоповідомлень для формування вказаної компетентності, використовуючи МЗН; запропоновано підсистему вправ та модель організації процесу формування НСКА майбутніх учителів АМ. У третьому розділі «Перевірка ефективності розробленої методики формування навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні майбутніх учителів з використанням мультимедійних технологій» описано підготовку до проведення пробного навчання та хід його реалізації, організацію пробного навчання; проаналізовано отримані результати та подано методичні рекомендації щодо формування в майбутніх учителів НСКА із використанням МЗН. Головним результатом дослідження є визначення теоретичних засад та практична розробка підсистеми вправ для формування НСКА майбутніх учителів АМ з використанням МЗН. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
learning strategic competence |
en_US |
dc.subject |
English listening comprehension competence |
en_US |
dc.subject |
multimedia technologies |
en_US |
dc.subject |
teacher trainees |
en_US |
dc.subject |
listening comprehension strategies |
en_US |
dc.subject |
навчально-стратегічна компетентність |
en_US |
dc.subject |
англомовна аудитивна компетентність |
en_US |
dc.subject |
мультимедійні технології |
en_US |
dc.subject |
майбутні учителі |
en_US |
dc.subject |
стратегії аудіювання |
en_US |
dc.title |
Методика формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в аудіюванні з використанням мультимедійних технологій |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |